Mjesto održavanja: | Split, Medicinski Fakultet, Šoltanska 2 |
Vrijeme održavanja: | 19.3. (četvrtak, od 16.00 sati) do 21.3.2020. (subota, do 13.00 sati) |
Organizator: | Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije |
Suorganizatori: |
Veleposlanstvo Države Izrael u Hrvatskoj, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu Agencija za odgoj i obrazovanje |
Kotizacija*: |
rane prijave (do 15.02.2020.) 400 kn 3 dana/ 200 kn sudjelovanje na jednom danu kasne prijave (iza 15.02. do 18.03.2020.) 500 kn 3 dana/ 300 kn sudjelovanje na jednom danu tijekom konferencije (ovisno o raspoloživosti): 600 kn 3 dana/400 kn sudjelovanje na jednom danu |
Sudionici: |
350 |
Rok prijave sudionika: | 18. ožujka 2020. godine (ovisno o raspoloživosti mjesta) |
Način prijave: |
*Način uplate kotizacije: na žiro-račun CI SDŽ: HR1424020061100925041 (Erste&Steiermärkische Bank d.d.), s naznakom “za konferenciju, IME i PREZIME” |
Ciljevi:
- unaprijediti znanja o razvojnim osobitostima darovite djece i njihovim emocionalnim i socijalnim potrebama,
- prepoznati obrazovne potrebe darovite djece i djelotvorne načine odgojno-obrazovne podrške,
- prepoznati kvalitetne obrazovne programe,
- usporediti primjere dobre prakse u svijetu i Hrvatskoj.
Metode i oblici rada: plenarna predavanja, radionice; frontalni, skupni
Keynote speakers:
Menachem Nadler, voditelj Odjela za darovite u izraelskom Ministarstvu obrazovanja
Aline Keshttachar, nacionalna supervizorica programa za darovite u izraelskom Ministarstvu obrazovanja
Dr. Lianne Hoogeveen, razvojni psiholog i voditeljica treninga ECHA i RITHA programa u Radboudovom centru za društvene znanosti (Sveučilište Radboud)
Csilla Fuszek, direktorica Europskog centra za talente – Budimpešta
Radni program (moguće su manje izmjene)
Četvrtak, 19. ožujka 2020.
Tema: Jučer…danas…sutra
Sat | Naslov predavanja | Predavač | Institucija |
15.00 – 16.00 | Registracija sudionika | ||
16.00 – 16.45 | Otvaranje konferencije | ||
16.50 – 17.20 | Panel: “Snalazim se u sustavu obrazovanja” | polaznici CI SDŽ, moderator Ilija Krišto | Centar izvrsnosti SDŽ |
17.20 – 17.40 | Jučer…danas…sutra | Nikola Koceić | Prirodoslovno-matematički fakultet, Split |
17.50 – 18.20 | Do gifted children need gifted teachers? | Menachem Nadler | The division for Gifted & Outstanding Students, Ministry of Education, Israel |
18.20 – 18.50 | Pauza za osvježenje | ||
18.50 – 19.20 | Identifikacija darovitih učenika u području matematike | Ivana Katavić, Neda Lesar i Natalija Ćurković | Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja |
19.20 – 19.50 | Smanjuju li nagrade intrinzičnu motivaciju za učenje? | Izabela Sorić | Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru |
19.20 – 19.50 | Internalizirane teškoće kod darovitih adolescenata | Kristina Čehil | OŠ Pavleka Miškine, Zagreb |
Medicinski fakultet Split
Petak, 20. ožujka 2020.
Teme: Oblici odgojno-obrazovne podrške darovitima i socio-emocionalni razvoj darovitih
Sat | Naslov predavanja | Predavač | Institucija |
08.00- 08.15 | Značaj programa edukacijskih modula Stručno razvojnog centra za profesionalni razvoj odgajatelja | Renata Grdić | DV Iskrica, Zagreb |
08.15- 08.30 | Značaj programa stručno razvojnog centra za profesionalni razvoj odgajatelja | Mirjana Bakotić | DV Cvit Mediterana, Split |
08.30- 08.45 | Je li edukacija odgojitelja o darovitosti povezana s njihovim stavovima prema darovitoj djeci? | Tamara Hubeny-Lučev i Iva Gregov | DV Potočnica/ DV Šumska Jagoda, Zagreb |
08.45- 09.00 | Mudrionica ili kako mudrujemo u dječjem vrtiću Trnsko | Mateja Čota, Miljenko Joković, Snježana Lipovac, Marijana Smerić Pecigoš i Danijela Stegne | DV Trnsko, Zagreb |
09.00 – 09.20 | Sustavni pristup radu s darovitima u osnovnoj školi | Zrinka Mužinić Bikić i Antonela Matić | OŠ Srinjine, Srinjine |
09.20 – 09.40 | Potencijalno daroviti učenici u osnovnoj školi- podrška Školskog tima za darovite | Gordana Novković Poje | OŠ Eugena Kvaternika, Velika Gorica |
09.40 – 10.00 | Mentalni sklop – kako promijeniti perspektivu i motivaciju? | Ksenija Ranogajec Benaković i Tomislav Goldin | Udruga Vjetar u leđa |
10.00 – 10.15 | Pauza za osvježenje | ||
10.15- 10.30 | Kako prepoznati potencijalno darovite učenike kroz prirodoslovne predmete | Tamara Banović i Ivana Zemunik | OŠ Josip Pupačić, Omiš |
10.30- 10.45 | Istraživački rad u nastavi biologije kao podrška darovitim učenicima | Dragana Mamić | OŠ Sućidar, Split |
10.45- 11.00 | Utjecaj robotike i natjecanja na razvoj tehničkih i socijalnih vještina darovitih učenika | Jozo Pivac | Udruga za robotiku “Inovatic”, Split |
11.00 – 11.15 | Matematička edukativna igra “Matoboj” | Željka Zorić i Gordan Radobolja | Prirodoslovno-matematički fakultet, Split |
11.15 – 12.00 | Portuguese model of working with gifted children | Fátima Almeida | Portuguese Association of Gifted Children |
12.00 – 12.30 | Socioemotional needs of gifted children | Aline Keshttachar | The division for Gifted & Outstanding Students, Ministry of Education, Israel |
12.30 – 13.00 | Pauza za osvježenje | ||
13.00 – 13.20 | Učiteljska procjena darovitosti u području matematike | Janja Škoda, Mihael Kozina i Natalija Ćurković | Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja |
13.20 – 13.40 | Vršnjačka procjena darovitosti u području matematike | Jelena Bugarin, Lorelaj Lukačin i Sandro Krašić | Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja |
13.40 – 14.00 | Tko je najbolji u procjeni darovitosti: učitelji, roditelji ili vršnjaci? | Natalija Ćurković, Lorelaj Lukačin i Jelena Bugarin | Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja |
14.00 – 14.30 | RITHA training | Barbara van Ginneken | Radboud University |
14.30- 15.00 | Educators 101 | Lianne Hoogeveen | Radboud University |
15.00- 15.30 | Od kraljice do učiteljice | Miroslav Huđek | Varaždinska županija |
Medicinski fakultet Split
16.45 – 18.15 | Učionica 1 | Učionica 2 | Računalna učionica |
Program za razvoj ustrajnosti, otpornosti i težnje za uspjehom, Ksenija R. Benaković i Tena Benaković, DV “Mali princ” | Postanak i razvoj brojevnih sustava, Jurica Barišin i Petra Mrčela, 1. gimnazija Split | DORA- aplikacija za izradu kurikuluma temeljenih na ishodima učenja, Ana Majić, Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije | |
Učionica 3 (laptopi) | Laboratorij kemije i biologije | Učionica 4 | |
CAD-CAM i simulacije naprezanja kroz FUSION 360, Vedran Runje, Industrijsko-obrtnička škola Slatina | Drugačiji pristup nastavi kemije, Nenad Judaš, Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu | ERASMUS projekti u praksi- od prijave do realizacije, Anita Lasić i Josip Vranjković, OŠ don Mihovila Pavlinovića, Podgora | |
18.30- 20.00 | Učionica 1 | Učionica 2 | Računalna učionica |
Poticanje kreativnosti- primjeri iz prakse, Sanja Bartaković i Tomislav Goldin, Udruga – Vjetar u leđa | Matematička edukativna igra “Matoboj”, Željka Zorić i Gordan Radobolja, Prirodoslovno-matematički fakultet Split | Tko? Što? Kako? Zašto?- izrada okvirnog plana i programa rada s potencijalno darovitim učenicima u osnovnoj školi, Kristina Kos, OŠ Ivana Gorana Kovačića, Zagreb | |
Učionica 3 (laptopi) | Laboratorij kemije i biologije | Učionica 4 | |
STEM room, Sanja Nižić i Rosana Alfirević, OŠ Tučepi | Istraživački projekt u prirodoslovlju, Mirko Rušćić i studenti, Prirodoslovno-matematički fakultet Split | Metode suradničkog učenja u radu s darovitim učenicima, Mia Milun i Anastazija Pažanin, III. gimnazija Split |
Prirodoslovna škola Split
Subota, 21. ožujka 2020.
Tema: Izazovi budućnosti
Sat | Naslov predavanja | Predavač | Institucija |
09.00 – 09.20 | Biološka i relativna dob u prepoznavanju darovitih | Dražen Čular | Kineziološki fakultet, Sveučilište u Splitu |
09.20 – 09.40 | Lakše mi je na teži način | Tatjana Orešković | Osnovna škola Frana Galovića, Zagreb |
09.40 – 10.00 | Podučavanje kroz projekte i istraživanjem | Vedran Runje | Industrijsko-obrtnička škola Slatina |
10.00 – 10.20 | Budućnost će biti sjajna ako… | Ivica Puljak | Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split |
10.20- 10.40 | Model uspostave centra izvrsnosti poduzetništva | Ana Majić, Ilija Krišto i Ivica Zelić | Centar izvrsnosti SDŽ |
10.40. – 11.00 | Pauza za osvježenje | ||
11.00 – 11.30 | Knowledge shared is knowledge squared | Csilla Fuszek | European Talent Centre Budapest |
11.30- 12.00 | Panel: Uloga visokog obrazovanja u razvoju nastavničkih kompetencija u području darovitosti | Menachem Nadler, Izabela Sorić, Natalija Ćurković, Lianne Hoogeveen, Nikola Koceić, Zrinka Mužinić Bikić; moderator Ilija Krišto | Centar izvrsnosti SDŽ |
12.00- 12.15 | Zaključci konferencije | Ivica Zelić | Centar izvrsnosti SDŽ |
12.15- 12.30 | Završna riječ | Tomislav Đonlić | Splitsko-dalmatinska županija |