Drugi dan konferencije bio je posvećen inovativnim metodama u radu s darovitima, a u pojedinoj sekciji bio je naglasak na užem području. Osim prikaza prvi put testiranih specifičnih metoda poput uvođenja mentorskog rada s darovitim djetetom u naš sustav obrazovanja ili eksperimentalne provedbe uvođenja posebnog razrednog odjeljenja za potencijalno darovitu djecu, sudionici su u pojedinim sekcijama mogli poslušati i primjere dobre prakse u radu s darovitim i visokomotiviranim učenicima i to u području IKT-a, STEM-a, poduzetništva, aktivnog građanstva te umjetnosti.
Svi oni koji nisu znali od kud početi i koje izazove mogu očekivati, kroz ova predavanja mogli su dobiti ideje za svoj rad te upoznati pojedince koji su voljni podijeliti svoje iskustvo. Radionice su paralelno s predavanjima nudile usvajanje praktičnih vještina u ovim područjima, dok su cijelo vrijeme bili izloženi posteri u Poster sekciji s prikazima provedenih projekata koji su vezani uz visokomotivirane i potencijalno darovite učenike, od razine učionice do međunarodnih projekata.
Ostatak galerije pogledajte na poveznici.